ארנרייך בפעולה: מרכז פסג"ה – גם לחרדים

    שלמה בן יוסף No Comments on ארנרייך בפעולה: מרכז פסג"ה – גם לחרדים
    9:36
    15.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ע"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס צנוע אך מרשים, נחנך המבנה החדש של מרכז פסג"ה האזורי הפועל לפיתוח סגלי הוראה של מערכת החינוך העירונית, בהשתתפות ראש העיר משה אבוטבול, ממונה החינוך ישעיהו ארנרייך, מנהל האגף לפתיחות מקצועי במשרד חינוך מר מוטי רייזנר ובכירי העירייה.

    המרכז המהווה מוקד להתמקצעות, להשתלמויות ולהדרכת עובדי הוראה במערכת החינוך, עבר גלגולים רבים, בתחילת דרכו שכן במרפ"ד מתחת לבנק לאומי, בהמשך עבר לרחוב המשלט, עד אשר הגיע כעת למשכנו הראוי והמכובד ברחוב מורדי הגטאות 11. באזור המתהווה כמרכז החדש של עיריית בית שמש, כאשר משרדי העירייה עברו למגדלי נעימי, אגף החינוך יעבור למבנה הישן של בית הספר ממול שישופץ, וכעת גם מרכז פסג"ה העירוני הצטרף למתחם.

    מנהלת המרכז, ד"ר קמחי, סקרה בפני האורחים הנכבדים את המעלות הרבות למרכז החדש, ממבנה צפוף וישן בעל שתי כיתות בלבד עם דרכי גישה קשים, עברו למבנה חדש ונעים עם 8 כיתות מרווחות והודתה לראש העיר מר משה אבוטבול על הירתמותו למען המרכז והסיוע הרב עד אשר זכינו להגיע ליום המרגש של חנוכת המבנה החדש.

    ממונה החינוך ישעיהו ארנרייך, ציין לחיוב את המקום המטופח והמאורגן המועיל מאוד לתחושת המקצוענות וההשקעה הרבה בכל פרט.

    ראש העיר משה אבוטבול אמר, "כאיש חינוך בעבר אני מאמין מאוד בהעצמת אנשי ההוראה ולכן נרתמתי לסייע במעבר המרכז וקידומו. כאשר אנו רואים את פירות ההשקעה הרבה במקום אני חש מכך סיפוק רב וזהו מחייב אותנו להמשיך ולהשקיע תקציבים נוספים בפיתוח המקום והתאמתו לכלל המגזרים השונים בעיר.

    ראש העיר הנחה את הצוות במרכז, להתאים עצמם בתוכניות ייעודיות גם למערכת החינוך החרדית המונה 70% ממערכת החינוך העירונית וכיום הם אינם זוכים כלל להנות משרותי המרכז.

    מנהל אגף א' לפתוח מקצועי במשרד החינוך, מר מוטי רייזנר, סיפר על רשת מרכזי פסג"ה הפזורים ברחבי הארץ וכי הוא נענה לקריאתו של ראש העיר בדבר התאמת תוכניות ייעודיות למגזרים השונים ומשרד החינוך ישתף פעולה ככל הנדרש .



    0 תגובות